اجاره آپارتمان یوسف آیاد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



همه چیز از همه جا






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 55
:: باردید دیروز : 15
:: بازدید هفته : 70
:: بازدید ماه : 102
:: بازدید سال : 491
:: بازدید کلی : 2199

RSS

Powered By
loxblog.Com

همه چیز از همه جا

اجاره آپارتمان یوسف آیاد
دو شنبه 1 بهمن 1400 ساعت 10:49 | بازدید : 250 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

اجاره
اجاره به این معنی است که هر بار که اجاره نامه شما به پایان می رسد می توانید بدون جریمه نقل مکان کنید. با این حال، این بدان معناست که اگر صاحبخانه شما تصمیم به فروش ملک یا تبدیل مجتمع آپارتمانی شما به کاندو داشته باشد، ممکن است مجبور شوید ناگهان نقل مکان کنید. به طرز چشمگیری کمتر، آنها می توانند اجاره را به بیش از توانایی شما برسانند.

بزرگترین افسانه در مورد اجاره این است که شما هر ماه پول را دور می اندازید. این درست نیست. شما به مکانی برای زندگی نیاز دارید، و این همیشه به نوعی هزینه دارد. در حالی که درست است که شما با پرداخت اجاره ماهانه، ارزش سهام ایجاد نمی کنید، تمام هزینه های مالکیت خانه به سمت سهام ایجاد نمی شود.

وقتی اجاره می‌کنید، دقیقاً می‌دانید که ماهانه چقدر برای مسکن هزینه خواهید کرد. وقتی مالک هستید، ممکن است چیزی بیشتر از وام مسکن و قبوض معمولی خود در یک ماه نپردازید. سپس، در ماه آینده، ممکن است لازم باشد 12000 دلار اضافی برای یک سقف جدید خرج کنید (که ممکن است بیمه صاحب خانه شما آن را پوشش ندهد). در حالی که ممکن است به‌عنوان اجاره‌کننده موقتاً با نشتی سقف ناراحت شوید، بعید به نظر می‌رسد که در هنگام اجاره، مجبور به پرداخت هزینه برای تعویض سقف خود شوید. هزینه های ماهانه مرتبط با خانه شما، مانند بیمه مستاجر، قابل پیش بینی تر و به طور قابل توجهی ارزان تر است.

به عنوان یک مستاجر، هر بار که اجاره شما برای تمدید می شود، با افزایش غیرقابل پیش بینی اجاره مواجه می شوید (مگر اینکه آپارتمان شما تحت کنترل اجاره باشد). اگر در بخش مطلوبی از شهر زندگی می کنید، افزایش اجاره بها می تواند بسیار زیاد باشد. در مقابل، اگر وام مسکن با نرخ ثابت دریافت کنید، پرداخت های ماهانه خانه شما هرگز افزایش نمی یابد (اگرچه احتمالاً مالیات بر دارایی و حق بیمه افزایش می یابد).

در حالی که مالکیت خانه اغلب به عنوان راهی برای ایجاد ثروت معرفی می شود، خانه شما می تواند ارزش خود را از دست بدهد. محله قابل قبولی که در آن نقل مکان کردید ممکن است کاهش یابد. یک کارفرمای اصلی می تواند منطقه را ترک کند و باعث کاهش قابل توجه جمعیت و مازاد مسکن شود. از طرف دیگر، ممکن است رونق ساخت و ساز مسکونی رخ دهد که می تواند قیمت ها را پایین نگه دارد. ممکن است فردا یک خانه به قیمت 200000 دلار بخرید و بعد از 30 سال متوجه شوید که ارزش آن هنوز 200000 دلار است، یعنی پس از تورم پول خود را از دست داده اید.

یکی دیگر از خرد متعارف گمراه کننده: برای دریافت کسر مالیات، وام مسکن بگیرید. درست است، کسر سود وام مسکن هزینه‌های پرداختی شما برای بهره وام مسکن را در اوایل مدت وام کاهش می‌دهد، البته تا زمانی که در حال مشخص کردن آن هستید.

اگر کسورات کافی برای مشخص کردن و مطالبه کسر استاندارد ندارید، به عنوان صاحب خانه هیچ مزیت مالیاتی برای شما وجود ندارد. در صورتی که بتوانید به تفصیل آن را مشخص کنید، به ازای هر 1 دلاری که در سود خرج می‌کنید، در دلار صرفه‌جویی می‌کنید - مبلغی که در طول زمان با پرداخت وام مسکن خود کاهش می‌یابد.

البته، اجاره‌کنندگان اصلاً کسر مالیات وام مسکن دریافت نمی‌کنند. اما آنها می توانند کسر استانداردی را که برای همه مالیات دهندگان در دسترس است، دریافت کنند.

آیا دوست دارید عصرها و تعطیلات آخر هفته خود را هر طور که دوست دارید استفاده کنید؟ آیا ساعات طولانی کار می کنید یا مرتب سفر می کنید؟ اگر چنین است، پس تعهد زمانی که با مالکیت خانه همراه است ممکن است بیشتر از آن باشد که شما بخواهید. همیشه پروژه هایی در اطراف خانه وجود دارد که نیاز دارید یا می خواهید از آنها مراقبت کنید، از پیدا کردن لوله کش گرفته تا تعویض لوله زنگ زده و رنگ آمیزی مجدد اتاق خواب تا چمن زنی.

اگر در جامعه‌ای زندگی می‌کنید که دارای انجمن مالکان خانه (HOA) است، HOA ممکن است برخی از کارهای خانه‌داری را از شما دور کند. این معمولاً چند صد دلار در ماه هزینه دارد. اما مراقب سردردهایی باشید که عضویت در انجمن می تواند به همراه داشته باشد.

اگر اجاره کنید، صاحبخانه شما تمام تعمیرات و نگهداری را انجام خواهد داد، البته ممکن است به سرعت یا آنطور که می خواهید انجام نشود.

https://yousefabad.moshaverin.co/tag/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D9%88%D8%B3%D9%81-%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AF




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: